solna

Flyttfirma i Solna & Sundbyberg

PRISVÄRD, EFFEKTIV & VÄLFUNGERANDE FLYTTFIRMA I SOLNA & SUNDBYBERG

Flyttfirma Solna där vi till marknadens bästa priser erbjuder flytthjälp för privatpersoner, kontor och företag i Solna och Sundbyberg.

Fungerande Flytt – experten på allt inom flytt i Solna&Sundyberg Efter många år i branschen vet vi att en trygg flytt är den bästa flytten.
Vårt team av proffs flyttar ditt bohag noggrant och effektivt. Givetvis arbetar vi med den senaste tekniken inom flytt och vi använder bara kvalitetssäkrat packmaterial. Vi anpassar alla lösningar efter just kundens behov och ingen flytt är varken för liten eller för stor för oss. Med kunnig personal kan vi garantera att era tillhörigheter packas, hanteras och transporteras på ett varsamt sätt och alla föremål är alltid försäkrade under flyttens gång. Vi utför även pianoflytt och tunga lyft för att kunna erbjuda dig som kund en helhetslösning för att underlätta vid din flytt. Tveka inte att kontakta oss för en trygg flytt!

Några av fördelarna med att anlita Fungerande Flytt Solna,

Du spar tid.
Minskar risken för skador under flytt på dina tillhörigheter.
Kvalitetssäkrat och anpassat packmaterial till rimliga priser.
Organiserad och säker packning av dina tillhörigheter.
Pianoflytt och tunga lyft.
Långdistansflyttar.

Läs mer om vår flytthjälp
Se våra fasta priser
Flytthjälp-bohagsflytt-soffa

Ingår i din flytt

Vad som alltid ingår när du väljer att flytta med flytthjälp från Fungerande Flytt AB.

Flyttfirma Solna

Skriv in dina uppgifter och få offert inom några timmar eller hör av dig till oss via kontaktformulär alternativt telefon.

Vi hjälper er att börja planera flytten redan idag.

Effektiv flytthjälp i Solna

Vi har avhandlat otaliga flyttar inom Solna och Sundbyberg området. Vi är specialiserade på bohags- samt företagsflyttar.

Visste du att vi är en av de billigaste flyttfirmorna i Solna? Se våra priser här.

En flyttfirma du kan lita på. Oavsett om du behöver flytthjälp i Solna i ett par timmar eller ska göra en fullskalig kontorsflytt, är du viktig för oss.

Vi diskriminerar ingen och har alltid ett leende på läpparna när vi kommer ut till våra kunder.

Vi är vana vid att lyfta tungt och vi gör det på ett ergonomiskt och säkert sätt, vilket spar på både ryggar och dina möbler. För oss är det oerhört viktigt att dina ägodelar kommer fram till den nya destinationen oskadda.

Det är inte för intet som vi heter Fungerande Flytt!

Vi anpassar antalet flyttgubbar och flyttbilar efter ditt behov. Baserat på hur mycket som flyttas så säkerställer vi till att rätt antal man finns på plats, och till rätt pris..

För alla flyttkunder lånar vi ut gratis flyttkartonger.

Vi ansöker om RUT-avdrag åt er så att ni kan fokusera på ert nya hem.

Hämta offert
Ring oss

Vanliga frågor & svar

Ett RUT-avdrag är ett avdrag på 50% av arbetskostnaden, som vi får betalt av Skatteverket. Kort förklarat, så får du flytten för ungefär halva ordinarie pris. Material och flyttbilskostnad ingår inte.

Vi sköter din ansökan om RUT-avdrag, så att du kan fokusera på ditt nya boende.

Under 65 år fyllda har du rätt till 25.000:- per år och är du över 65 har du rätt till 50.000:- per år.
Observera att blir du inte godkänd för RUT-avdrag förbehåller vi oss rätten att debitera dig för utebliven summa.

Personen som ansöker om RUT ska vara minst 18 år. Tänk även på att du måste betalat tillräckligt med skatt under året för att få nyttja RUT-avdraget.

Det beror på hur mycket ROT-avdrag du har nyttjat. Har du använt ROT för 50.000:-, har du inte rätt till RUT.

Ja, vi erbjuder faktura med betalning 30 dagar efter avklarad flytt.

Självklart, vi sorterar det ni vill tippa och lämnar det vid återvinningsstationen.

Det beror på hur mycket prylar du har, men som en tumregel i flyttbranschen brukar vi säga 1 kartong per KVM.

Ja det gör vi. Vi kan även hjälpa till ifall ni ska flytta utomlands.

Ja det kan man, och för ett rimligt pris. Vi hjälper er hela vägen – från packning till komplett flytt.